Animation test 004 Gravity Generator

31.12.2015

Ostatni wpis roku 2015:

Tym razem wykonałem model przeznaczony na potrzeb rynku gier komputerowych.
Tak więc wychodząc od przesłanego mi konceptu, wykonałem własny koncept, który wygląda tak:

Następnie wykonałem obiekt o wysokiej rozdzielczości ( High Poly), z którego mogłem zrobić Normal Mapy.

 

Mając te materiały mogłem przystąpić do wykonania modelu używanego w silniku gry ( Low Poly )

a następnie jeszce bardziej uprościć siatkę modelu, aby obiekt widziany z daleka przypominał oryginalny kształt, jednak zabierał mniej pamięci.

na koniec było trzeba przetestować model w silniku Unreal  Engine 4

Po drodze jeszcze nastąpił proces tworzenia tekstur, ale o tym innym razem 🙂

W Nowym nadchodzącym Roku mam zamiar stworzyć wiele nowych modeli, których część również będzie przeznaczona na potrzeby rynku gier komputerowych.
Trzymajcie kciuki.
Wam też życzę pomyślności w nadchodzącym Nowym Roku !

Wcześniejsza Animacja

Dodaj komentarz